Gebitsreiniging voor uw hond

Dierenkliniek de Pijp is een modern ingerichte eerstelijns dierenartspraktijk die zich richt op de behandeling van honden, katten, konijnen en knaagdieren.

Een Cat Friendly Clinic

Groene dierenartsenpraktijk

Afspraak óók op korte termijn

Een Cat Friendly Clinic

Groene dierenartsenpraktijk

Afspraak óók op korte termijn

Woont u in Amsterdam en zoekt u een dierenartspraktijk voor de gebitsreiniging van uw hond? Kom langs bij Dierenkliniek de Pijp en geef het gebit van uw hond de juiste verzorging. Wij zijn een jonge en moderne kliniek met aandacht voor u en uw hond. Plan daarom een afspraak met onze professionals in en geniet optimaal van uw trouwe viervoeter.

Maak makkelijk en snel online een afspraak
februari-actie

Hoe belangrijk is de gebitsreiniging van een hond?

Gebitsreiniging van een hond is heel erg belangrijk. Tandplak en tandsteen zijn namelijk belangrijke veroorzakers van gebitsproblemen bij honden. Ze zorgen bijvoorbeeld voor ontsteking van het tandvlees. Ontstekingen zijn pijnlijk voor uw hond en brengen vaak ook een nare geur met zich mee. Help uw viervoeter aan een gezond gebit door regelmatig de tanden en kiezen te poetsen. Hiervoor gebruikt u speciale tandenborstels. Is deze behandeling niet voldoende? Maak dan een afspraak voor gebitsreiniging van uw hond. Wilt u een indicatie krijgen van de kosten? Bekijk onze tarieven voor u een afspraak inplant. Bent u dolblij met uw hond, maar heeft u een minimuminkomen? Dierenkliniek de Pijp werkt samen met de gemeente Amsterdam voor een tegemoetkoming in uw dierenartskosten én we hebben een zorgplan voor huisdieren.

Maak een afspraak in Dierenkliniek de Pijp voor gebitsreiniging van uw hond

Het is altijd zinvol om langs te komen in onze kliniek, want we bieden u diverse voordelen. Zo staat het welzijn van uw hond bij ons centraal en nemen we alle tijd voor u en uw huisdier. Bovendien ondernemen we het liefst zo duurzaam mogelijk en daarom planten we voor elke nieuwe klant een boom. Dit doen we om onze CO2-uitstoot te compenseren. Bel ons op 020-2619548 voor een afspraak met een van onze dierenartsen.

Heb je een vraag of wil je graag iets doorgeven aan Dierenkliniek de Pijp? Neem dan contact via ons op door een mail te sturen of bel ons.

Spoedgeval buiten onze openingstijden? U kunt terecht bij het MCD.