Goede gebitsreiniging voor uw hond in Amsterdam

Dierenkliniek de Pijp is een modern ingerichte eerstelijns dierenartspraktijk die zich richt op de behandeling van honden, katten, konijnen en knaagdieren.

Een Cat Friendly Clinic

Groene dierenartsenpraktijk

Afspraak óók op korte termijn

Een Cat Friendly Clinic

Groene dierenartsenpraktijk

Afspraak óók op korte termijn

Woont u in onze hoofdstad en zoekt u een dierenartspraktijk voor de gebitsreiniging bij uw hond bij een goede dierenkliniek in Amsterdam? Kom langs bij Dierenkliniek de Pijp en geef het gebit van uw hond de juiste verzorging. Wij zijn een jonge en moderne kliniek met aandacht voor u en uw hond. Plan daarom een afspraak in met onze professionals en verzorg het gebit van uw trouwe viervoeter optimaal.

Maak makkelijk en snel online een afspraak
februari-actie

Hoe belangrijk is de gebitsreiniging bij een hond?

Ook voor honden is goede gebitsreiniging heel belangrijk. Tandplak en tandsteen zijn namelijk belangrijke veroorzakers van gebitsproblemen bij honden. Ze zorgen bijvoorbeeld voor ontsteking van het tandvlees. Ontstekingen zijn pijnlijk voor uw hond en brengen vaak ook een nare geur met zich mee. Help uw viervoeter aan een gezond gebit door regelmatig de tanden en kiezen te poetsen. Hiervoor gebruikt u speciale tandenborstels. Is deze behandeling niet voldoende? Maak dan een afspraak voor de gebitsreiniging bij uw hond in onze dierenkliniek. Wilt u een indicatie krijgen van de kosten? Bekijk onze tarieven voor u een afspraak inplant.

Maak een afspraak en laat het gebit van uw hond reinigen

Het is altijd zinvol om langs te komen in onze kliniek voor de gebitsreiniging van uw hond, want we bieden u diverse voordelen. Zo staat het welzijn van uw hond bij ons centraal en nemen we alle tijd voor u en uw huisdier. Bovendien ondernemen we het liefst zo duurzaam mogelijk en daarom planten we voor elke nieuwe klant een boom. Dit doen we om onze CO2-uitstoot te compenseren. Neem contact met ons op en maar een afspraak met een van onze dierenartsen. U bereikt ons door te bellen naar 020-2619548 voor een afspraak met een van onze dierenartsen.

Heb je een vraag of wil je graag iets doorgeven aan Dierenkliniek de Pijp? Neem dan contact via ons op door een mail te sturen of bel ons.

Spoedgeval buiten onze openingstijden? U kunt terecht bij het MCD.